مخزن مدولار تولیدی شرکت مخزن وان جزو بهترین مخازن خاورمیانه است. مخزن مدوار اجزای متعددی دارد. تانکرهای پیش ساخته، می‌تواند برای مناطق صعب العبور استفاده شود. پنل پیش ساخته مخزن مدولار در سایزهای مختلفی وجود دارند. این مخزن مدولار یا مخرن ماژولار پیش ساخته دارای بهترین کیفیت و استحکام هستند. مخزن مدولار کامپوزیتی تولیدی توسط شرکت مخزن وان، از آخرین تکنولوژی تولید و کنترل کیفیت بهره می‌برند. مخزن مدولار مکعبی دارای پنل با سایز های مختلف می باشد که با توجه به نیاز مشتری ساخته می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

مخزن مادولار

محصولات این دسته

توضیحات

«مخزن مدولار که گاهی مادولار و ماژولار نیز نامیده می‌شوند، مخازنی هستند که به صورت چندتکه تولید می‌شوند و در خود محل پروژه نصب و سرهم می‌شوند. استفاده از این منابع به دلیل خواص و مزایایی که دارند، بسیار زیاد است. با به کارگیری این منابع می‌توان حجم ذخیره سازی را به راحتی افزایش داد. ساخت مخزن مدولار آب، به روش قالب‌گیری گرم و در پرس‌های هیدرولیکی در دمای بالای 120 درجه سانتی گراد و با استفاده از مواد کامپوزیتی انجام می‌پذیرد .»

استفاده از این مخازن محدودیتی نخواهد داشت، شما می‌توانید از این مخازن بر روی سطح زمین، درون ساختمان‌ها و پشت بام آن‌ها، همچنین بر روی وجه‌های فلزی، قرار داد. قیمت تمام شده منبع آب مدولار بیشتر از دیگر تانکرهای یک تکه است. تانکر مدولار برای مکان‌هایی که امکان عبور و مرور سخت است و قابلیت حمل و نقل و نصب به سختی انجام می‌گیرد، توصیه می‌شود. در ادامه بیشتر با ویژگی‌هایی مخزن آب مدولار آشنا خواهید شد. همچنین عوامل تاثیرگذار بر قیمت مخزن مدولار را شرح خواهیم داد.

ویژگی مخزن آب مدولار

به دلیل آماده سازی قطعات از قبل، نصب مخازن در هر مکانی با کمترین زمان و تنها با اتصال کردن قطعات و لوازم جانبی مخزن، به یکدیگر ایجاد می‌شود. مخزن مدولار شرکت مخزن وان از مواد اولیه food grade تولید شده است. از این رو از این منابع برای نگهداری آب شرب، مواد شیمیایی و دارو استفاده می‌شود. از آنجایی که قیمت مخازن استینلس استیل بالا است، جایگزینی ارزان برای این مخازن تولید شده است. با به کارگیری پلی اتیلن در ساخت این منابع، قیمت آن‌ها به صورت چشم گیری کاهش پیدا می‌کند، همچنین وزن تانکرها کاهش یافته و حمل و نقل نیز آسان تر می‌شود. بدنه این مخازن بسیار محکم و به صورت تقویت شده است. همچنین قابلیت نصب چندباره و حمل و نقل آسان دارد. همچنین دارای منهول‌های زیادی است و قابلیت دسترسی به هر نقطه ای از منبع به راحتی انجام می‌پذیرد.

می‌توان با به کارگیری مواد خاص درون مخزن از زنگ‌زدگی آن جلوگیری کرد. همچنین به وسیله ذوب اندود کردن سطح خارجی مخازن، می‌توان عمر مخازن را افزایش داد. قابل ذکر است به دلیل عدم عبور نور در داخل این مخزن، رشد جلبک نیز به ندرت اتفاق می‌افتد.

مخزن مدولار

خصوصیات مخزن مدولار

از خصوصیات مخزن مدولار می‌توان به بهداشتی بودن آن اشاره کرد. شما قادر هستید بدون هیچ نگرانی، به ذخیره آب آشامیدنی مورد نیاز خود بپردازید. از دیگر مزایای این مخزن، انعطاف پذیر بودن مخزن نسبت به محل ساخت آن است. این تانکر برای مکان های صعب العبور بهترین گزینه است. در ادامه با دیگر خواص تانکر مدولار آشنا خواهید شد:

  • نصب آسان، سریع و کم هزینه دارد
  • قطعات از پیش آماده شده به فرآیند نصب سرعت می‌بخشند
  • عدم نفوذ نور به درون مخزن باعث عدم رشد جلبک می‌‌شود
  • مایعات را می‌توان در مدت زمان بیشتری نگهداری کرد
  • انعطاف پذیری مخزن به نسبت محل مورد استفاده بالا است
  • مقاومت شیمیایی و فیزیکی مخزن بالا است
  • می‌توان با به کارگیری موادی از زنگ زدگی مخزن جلوگیری کرد

 اجزای تشکیل دهنده مخزن مدولار

در عکس زیر می‌توانید اجزای تشکیل دهنده مخزن مدولار را مشاهده فرمایید. مخازن مدولار شامل قسمت‌های مختلفی هستند که بهتر است قبل از اقدام به خرید و یا قبل از استفاده از این مخزن، آن‌هارا بدانید. البته برخی از قابلیت‌ها مانند سطح سنج و موارد این چنینی را می‌توان با لوازم جانبی مخزن سفارش داد.

 اجزای تشکیل دهنده مخزن مدولار گالوانیزه

انواع مخزن مدولار

همان طور که پیش تر گفته شد، این تانکرها از جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. شما با توجه به نوع کاربری که دارید می‌توانید از این مخازن بهره بگیرید. در ادامه با انواع تانکر مدولار از نظر جنس بدنه آشنا می‌شوید:

همچنین این منابع در شکل‌های هندسی گوناگون نظیر افقی، عمودی، مکعبی، زیرپله، قیفی و کتابی به سفارش مشتری ساخته می‌شوند. تیم مجرب مخزن وان، با ارائه مشاوره به شما عزیزان، کمک می‌کند تا بهترین مخزن را برای محل مورد نظر خود انتخاب کنید.

مخزن آب مدولار

مخزن آب مدولار شامل پوشش‌های مختلفی می‌شود. خرید مخازن آب مدولار در احجام بالا بسیار مقرون به صرفه است و به نسبت مخازن بتنی هزینه کمتری دارد. مخزن مدولار گالوانیزه در زمره نوین ترین مخزن تولیدی آب شرب قرار دارد. این مخزن در صورت پوشش دار بودن می‌تواند سال‌های بیشتری استفاده شود. مخازن مدولار به روش قالب‌گیری گرم و در پرس‌های هیدرولیک در دمای 130C و با استفاده از مواد SMC تولید  و روانه بازار می‌شوند.

 قیمت مخزن مدولار

منابع مدولار از جنس های مختلف و در حجم‌های متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند. بدیهی است قیمت مخازن با افزایش میزان حجم مخزن، افزایش می‌یابد. همچنین قیمت این منابع تحت عواملی مانند جنس به کارگرفته شده در پروسه تولید، قیمت روز مواد اولیه و قیمت روز ارز بستگی دارد. جهت خرید مخزن مدولار با شماره‌های سایت در ارتباط باشید تا همکاران تیم مجرب مخزن وان به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند. همچنین برای مشاهده انواع دیگر مخزن‌ تولید شده توسط تیم مخزن وان، وارد صفحه اصلی سایت شوید.

در این مقاله به بررسی انواع مخزن مدولار پرداختیم و ضمن بررسی ویژگی‌ها، به بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت این منابع پرمخاطب پرداختیم. امیدواریم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد.

سوالات متداول

کاربرد مخزن مدولار گالوانیزه چیست؟

این مخزن جهت ذخیره آب آشامیدنی، آبیاری کشاورزی، ذخیره مواد شیمیایی، مخزن فاضلاب، مخزن تعادل استخر، تقطیر، مخزن برداشت آب باران و … به کار می‌رود.

خصوصیات مخزن کامپوزیت مدولار چیست؟

نصب آسان، قطعات استاندارد و آماده، بهداشتی بودن، ضد جلبک بودن و انعطاف پذیری از خصوصیات این مخزن است

نظرات کاربران

2 دیدگاه. Leave new

  • رئوفی
    1400-11-30 12:05

    سلام قیمت مخزن مدولار مکعبی 10000 لیتری چنده؟

    پاسخ
    • مخزن وان
      1400-11-30 12:07

      سلام دوست عزیز 🙂 به دلیل احتمال تغییر در قیمت‌ها با شماره 44787073-021 در ارتباط باشید تا کارشناسان مخزن وان راهنماییتون کنن.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست