1. مخزن
  2. »
  3. مخزن آب
  4. »
  5. مخزن آب پلی اتیلن
  6. »
  7. مخزن 50000 لیتری پلی اتیلن

توضیحات

برکسی پوشیده نیست که مخزن پلی اتیلنی جزء پرطرفدارترین مخازن حال حاضر هستند و به دلیل بهداشتی بودن، خیال مشتریان را راحت کرده اند. مخزن 50000 لیتری پلی اتیلن مخزنی با حجم بالا است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر نگهداری آب شرب، از این تانکرهای پلاستیکی می‌توان برای نگهداری مایعات اسیدی و بازی و به طور کلی طیف زیادی از مواد شیمیایی نیز استفاده کرد. این مخازن در اشکال هندسی مختلف موجود هستند.

پیشنهاد می‌شود مخزن را در فضایی که تابش آفتاب به صورت مستقیم به مخزن برخورد می‌کند، قرار ندهید. زیرا این امر باعث رشد جلبک درون مخزن می‌شود. شما عزیزان می‌توانید از مخزن ضدجلبک نیز بهره بگیرید. مخزن آب ۵۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن ضدجلبک، با داشتن یک لایه تیره اضافه، از ورود نور به درون مخزن جلوگیری می‌کند.

قیمت تانکر آب 50000 لیتری گالوانیزه

قیمت مخزن 50000 لیتری به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله برند تولیدی، کیفیت مواد، ابعاد و ضخامت مخزن، همچنین ویژگی‌هایی از جمله ضد یووی بودن. برند تولیدی مخزن ممکن است تأثیر زیادی بر روی قیمت آن داشته باشد. کیفیت مواد نیز می‌تواند یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت باشد؛ مثلاً مخزن‌هایی که از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند ممکن است گران‌تر باشند. همچنین، ابعاد و ضخامت مخزن نیز می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد؛ مخزن‌های بزرگتر و با دیواره‌های ضخیم‌تر معمولاً گران‌تر هستند. مخزن‌هایی که این ویژگی را دارند عمر طولانی‌تری دارند و ممکن است به همین دلیل گران‌تر باشند. در نهایت، برای تعیین قیمت دقیق مخزن 50000 لیتری باید تمامی مشخصات آن را در نظر گرفت و با توجه به عوامل فوق، قیمت نهایی را تعیین کرد.

جهت استعلام قیمت مخزن 50000 لیتری پلی اتیلن و یا خرید مخازن 50000 لیتری پلی اتیلن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

عنوان

مخزن پلی اتیلن 50000 لیتری

شکل هندسی

در تمامی اشکال هندسی

ظرفیت

50000 لیتر

گارانتی

دارد

قیمت

جهت استعلام قیمت مخزن 50000 لیتری تماس حاصل فرمایید

ویژگی

جهت نگهداری آب شرب و دیگر سیالات

قابلیت ارسال

به تمامی نقاط ایران

سوالات متداول

کاربرد مخزن 50000 لیتری پلی اتیلن چیست؟

از موارد کاربرد مخزن 50000 لیتری پلی اتیلن می‌توان به ذخیره آب شرب و نگهداری انواع سیالات اشاره کرد.

ویژگی مخزن 50000 لیتری پلی اتیلن چیست؟

از ویژگی مطلوب این تانکر آب حجیم، می‌توان به بهداشتی بودن و جلبک نزدن اشاره کرد.

دیدگاه کاربران

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “مخزن 50000 لیتری پلی اتیلن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست