1. مخزن
  2. »
  3. مخزن آب
  4. »
  5. مخزن آب پلی اتیلن
  6. »
  7. مخزن 40000 لیتری پلی اتیلن

توضیحات

امروزه مخزن پلی اتیلن جزء پرطرفدارترین مخازن حال حاضر هستند و به دلیل بهداشتی بودن، خیال مشتریان را از بابت خرید یک مخزن بهداشتی و تمیز که منافاتی با سلامتی انسان ندارد، راحت کرده اند. مخزن 40000 لیتری پلی اتیلن،  مخزنی با حجم بالا است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر نگهداری آب شرب، از این تانکرهای پلاستیکی می‌توان برای نگهداری مایعات اسیدی و بازی و به طور کلی طیف زیادی از مواد شیمیایی نیز استفاده کرد. این مخازن در اشکال هندسی مختلف موجود هستند.

پیشنهاد می‌شود مخزن را در فضایی که تابش آفتاب به صورت مستقیم به مخزن برخورد می‌کند، قرار ندهید. زیرا این امر باعث رشد جلبک درون مخزن می‌شود. شما عزیزان می‌توانید از مخزن ضدجلبک نیز بهره بگیرید. مخزن 40000 لیتری پلی اتیلن ضدجلبک، با داشتن یک لایه تیره اضافه، از ورود نور به درون مخزن جلوگیری می‌کند.

جهت استعلام قیمت مخزن 40000 لیتری پلی اتیلن و یا خرید مخزن 40000 لیتری پلی اتیلن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

عنوان

مخزن پلی اتیلن 40000 لیتری

شکل هندسی

در تمامی اشکال هندسی

ظرفیت

40000 لیتر

گارانتی

دارد

قیمت

تماس بگیرید

ویژگی

جهت نگهداری آب شرب و دیگر سیالات

قابلیت ارسال

به تمامی نقاط ایران

سوالات متداول

مخزن 40000 لیتری پلی اتیلن برای نگهداری چه سیالاتی مناسب است؟

مخزن 40000 لیتری پلی اتیلن برای ذخیره و نگهداری آب شرب، انواع مواد شیمیایی مانند مواد قلیایی، اسیدها و بازها، مناسب است.

دیدگاه کاربران

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “مخزن 40000 لیتری پلی اتیلن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست