تخلیه مخزن حجیم

راهنمای نحوه تخلیه مخازن پلی اتیلن و پلاستیکی

مقالات

در مقاله‌های قبل در مورد انواع مخازن پلی اتیلن و پلاستیکی توضیحات لازم داده شده است. در مورد روش‌های نصب و نگهداری مانند ضدعفونی کردن و نیز گرم و خنک نگه‌داشتن این نوع مخازن نیز مفصل بحث شده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش تخلیه مخازن پلی اتیلن و وان پلاستیکی با استفاده از تریلی‌های حمل کننده آن‌ها بپردازیم.

برای تخلیه مخازن، ابتدا باید بدانید که روش تخلیه متناسب با هر نوع مخزن به چه نحوی است و سپس اقدام به تخلیه مخزن نمایید. مخازن با ظرفیت حجمی کوچک را به آسانی می‌توان تخلیه کرد. برای تخلیه مخازن بزرگ، نیاز به استفاده از یک سری تجهیزات لازم برای تخلیه مخازن است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با روش‌های تخلیه انواع مخازن بزرگ و کوچک بیشتر آشنا شوید.

روش تخلیه مخازن پلی اتیلنی و وان پلاستیکی در حجم های متفاوت

مخازن پلی اتیلنی و پلاستیکی بر اساس میزان حجمی که دارند، دارای تجهیزات لازم برای تخلیه مخازن هستند. مخازن با ظرفیت زیر هزار لیتر، به دلیل کوچک و سبک بودن، به آسانی و به صورت دستی توسط یک نفر قابل تخلیه می‌باشند. مخازن بین 1000 تا 3000 لیتر، نیاز به دو نفر جهت تخلیه دارند. مخازن 3 تا 5 هزار لیتری نیز معمولا با کمک دو تا سه نفر تخلیه می‌شود. مخزن‌های با حجم 5 تا 15 هزار لیتر برای جابجایی و تخلیه، نیاز به نیروی انسانی بیشتری جهت مهار کردن دارند. برای تخلیه این‌گونه مخازن همچنین یک سکو با استفاده از لاستیک ماشین در محل مورد نظر، جهت جلوگیری از زمین خوردن مخزن ساخته می‌شود.

روش تخلیه مخازن پلی اتیلن و وان پلاستیکی دارای اصول و قواعد خاص خود است. مثلا برای تخلیه انواع مخازن به صورت افقی، عمودی، مکعبی یا هر نوع دیگری نیز بر حسب ظرفیت مخزن، نیاز به تجهیزات لازم برای تخلیه مخازن است.

تخلیه مخازن با ظرفیت 20 هزار لیتر به بالا

روش تخلیه مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن به صورت دستی امکان‌پذیر نیست. برای تخلیه این مخازن نیاز به استفاده از تجهیزاتی مانند جرثقیل و لیفتراک است. اگر در هنگام تخلیه مخزن‌های 20 هزار لیتر به بالا، از تجهیزات لازم برای تخلیه مخازن استفاده نشود، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به مخازن پلی اتیلنی و پلاستیکی وارد شود. اصولا در مخزن‌های 20000 لیتری، دو درب تعبیه شده است که می‌توان در هنگام تخلیه، درب‌ها را باز کرد و تسمه جرثقیل را از طریق یکی از درب‌ها، وارد کرد و از دیگری خارج کنیم. با استفاده از این روش، مهار مخزن در هنگام تخلیه مطمئن‌تر و آسان‌تر خواهد بود. البته تخلیه انواع مختلف مخزن‌ها به نوع بدنه مورد استفاده نیز بستگی دارد. در میان انواع مختلف مخازن با برندهای مختلف، مخازن برند مخزن وان به دلیل کیفیت و ساختار محکمی که دارند در هنگام تخلیه دچار هیچ‌گونه آسیبی نمی‌شوند. اگر شما هم به‌دنبال مخزنی قابل اطمینان هستید، به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم حتما محصولات این برند را امتحان کنید.

خرید انواع مخزن سفارشی در مخزن وان

سفارش انواع مخزن : 44787936 - 88575964

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین مقالات

فهرست